نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

خرید بلیط تهران تبریز آس چارتر مشمول مجموعه قوانین و مقررات تجارت الکترونیکی است و هرگونه تخلف از آن، تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت. خریدار نیز ضمن خرید آنلاین بلیط هواپیما، متعهد می شود که از کلیه قوانین و مقررات خرید بلیط آگاهی کامل دارد. بر اساس مقررات سازمان هواپیمایی کشوری، هرگونه کنسلی، تاخیر یا تعجیل در زمان انجام پرواز، بر عهده شرکت هواپیمایی برگزار کننده پرواز است. طبق قوانین و مقررات هواپیمایی کشوری، مسافران نوزاد کمتر از دوسال، مسافران کودک بین دوتا دوازده سال تمام و مسافران بزرگسال، بیش از دوازده سال سن دارند. بدین ترتیب خریدار می بایست هنگام رزرو آنلاین بلیط هواپیما دقت لازم را در ثبت صحیح رده سنی مسافر بکارگیرد چراکه در صورت بروز هرگونه اشتباه در وارد نمودن رده سنی، از سوار شدن مسافر به هواپیما ممانعت به عمل خواهد آمد. لازم به ذکر است خرید اینترنتی بلیط هواپیما کودک به هیچ عنوان به تنهایی و جدا از بلیط بزرگسال، امکان پذیر نخواهد بود. پس از انجام پرداخت در درگاه بانکی، رزرو آنلاین بلیط هواپیما و خرید آن، قطعی شده و اطلاعات بلیط هواپیما خریداری شده به آدرس پست الکترونیکی کاربر ارسال می گردد. بدین ترتیب مسافرانی که اقدام به خرید اینترنتی بلیط هواپیما چارتر نموده اند، می بایست هنگام مراجعه به فرودگاه، یک نسخه چاپ شده از بلیط ارسالی را به کانتر هواپیمایی مربوطه ارائه نمایند. مسافرانی که اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما سیستمی نموده اند نیزمی بایست علاوه بر نسخه چاپی و شماره بلیط ارسال شده، مدرک شناسایی معتبر هم جهت ارائه، به همراه داشته باشند. بهتر است قبل از رزرو اینترنتی بلیط هواپیما از درستی انتخاب خود اطمینان حاصل نمایید چراکه هر نوع کنسلی بلیط هواپیما از طرف مسافر، براساس قوانین هواپیمایی کشوری، مشمول جریمه خواهد شد. نرخ جریمه در بلیط های سیستمی مطابق با قوانین کنسلی شرکت هواپیمایی مربوطه و در بلیط های چارتری مطابق با قوانین چارترکننده، تعیین می گردد. بدین ترتیب پس از درخواست استرداد مبلغ بلیط هواپیما خریداری شده توسط مسافر، باقی هزینه پرداختی پس از کسر جریمه، به صورت آنلاین به حساب بانکی کاربر واریز می گردد. گفتنی است مدت زمان بازگشت وجه، بر اساس مقررات بین بانکی چیزی در حدود ۲۴ الی ۷۲ ساعت می باشد.

 


:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

بلیط لحظه آخری مشهد استانبول آس چارتر

درمیان پروازهای چارتراستانبول، بلیط چارتری مشهد استانبول یکی از محبوب ‌ترین پروازها به شمار می ‌رود. برای خرید بلیط چارتر مشهد استانبول در مسیر رفت و یا خرید بلیط چارتری استانبول به مشهد در مسیر برگشت کافی است پروازهای استانبول را به صورت رفت و برگشت در آس چارتر جستجو نمایید. چنانچه بلیط چارتر هواپیما مشهد استانبول و یا بلیط چارتر استانبول به مشهد موجود باشد برچسب چارتر در کنار نتایج پرواز به نمایش در می‌ آید. همچنین در بخش فیلترینگ با اعمال گزینه پروازهای چارتر استانبول، می ‌توانید به بلیط چارتر مشهد به استانبول و پرواز چارتر استانبول به مشهد دسترسی پیدا کنید و با مقایسه نرخ بلیط ها، اقدام به خرید ارزان ترین قیمت بلیط چارتر مشهد استانبول نمایید.

 


:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

قیمت بلیط لحظه آخری تهران کرمان آس چارتر

به طور کلی بلیط پرواز قیمت ثابتی ندارد و در بازه های زمانی مختلف با توجه به شرایط تغییر می کند، اما هنگام خرید توجه به برخی از فاکتورهای تعیین کننده قیمت، می تواند تا حد زیادی در کنترل هزینه های سفر به مسافر کمک نماید. این موارد عبارت اند از:

برند شرکت هواپیمایی: به طور کلی، هر ایرلاین با توجه به خدماتی که در طول سفر ارائه می دهد، قیمت پرواز را تعیین می کند.

کلاس بندی صندلی ها: برای پروازهای داخلی دو نوع کلاس، اکونومی و بیزینس موجود می باشد. کلاس هواپیمایی با توجه به محل قرارگیری، نوع صندلی و خدمات سفر مشخص می شود. در این راستا پروازهای ارزان قیمت تر از بیزینس می باشند.

تاریخ و بازه زمانی رزرو بلیط: به طور کلی میزان تقاضا برای سفر به هر شهر، در بازه های زمانی مختلف متفاوت است. در زمان های اوج سفر تمامی خدمات گردشگری از جمله بلیط پرواز با افزایش رو به رو می شود.

نوع بلیط:  هر پرواز می تواند از نوع سیستمی یا چارتر باشد. تفاوت هر یک از این بلیط ها در خدمات و محدودیت های آن ها است. بلیط های سیستمی اغلب دارای قیمت مصوب و چارتری دارای قیمت لحظه ای می باشد.

هر یک از این موارد تا حد زیادی در کاهش یا افزایش هزینه بلیط هواپیما تهران کرمان اثر گذارند، بنابراین بهتر است، هنگام رزرو به آن ها توجه داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

بلیط لحظه آخری تهران یزد آس چارتر

معیارهای زیادی در قیمت بلیط هواپیما یزد تاثیر دارند. اینکه چه کلاس پروازی را انتخاب می‌ کنید، از کدام ایرلاین استفاده می ‌کنید، درچه موقع از سال قصد سفر به یزد را دارید، همگی از معیارهای اثرگذار در قیمت بلیط هستند. البته نوع بلیط نیز بسیار مهم است، معمولا بلیط لحظه آخری تهران یزد از قیمت کمتری نسبت به بلیط های چارتری و سیستمی برخوردارند. قیمت بلیط هواپیمای تهران یزد در هر روز به عوامل مختلفی بستگی دارد و در هر زمان متفاوت است. برای مشاهده قیمت روز بلیط تهران یزد رفت و برگشت و یک طرفه درسایت آس چارتر جستجو کنید.

میزان بار مجاز در ایرلاین های مختلف

با توجه به کلاس نرخی در ایرلاین ها متفاوت می باشد. در اغلب پروازهای داخلی بار مجاز برای صندلی های اکونومی کلاس 20 کیلوگرم در نظر گرفته می شود و برای حمل بار بیشتر از این مقدار لازم است جریمه پرداخت گردد.

اصلاح نام دربلیط بعد از رزرو

در صورت ورود اطلاعات اشتباه در خرید اینترنتی بلیط (یا ورود اشتباه نام) امکان اصلاح وجود ندارد، بر اساس قوانین شرکت های هواپیمایی، در این شرایط لازم است بلیط با پرداخت جریمه کنسل شده و مجدد خریداری گردد.



:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 تير 1401 | نظرات ()