نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

انواع ردیاب خودرو: از لحاظ کاربرد و ویژگی ها ردیاب خودرو ردیاب شخصی ردیاب ماهواره ای ردیاب هوشمند ردیاب آنلاین ردیاب آهنربایی قیمت جی پی اس خودرو ردیاب ها با توجه به نوع آنها مثلا جی پی اس ماشینیا ردیاب شخصی و نیز با توجه به امکانات و ویژگی هایشان دارای قیمت های متفاوتی هستند.

آنچه در قیمت جی پی اس خودرو تاثیر بسیار زیادی دارد دقت دستگاه می باشد؛ هر دستگاه جی پی اس دارای دقت و خطایی هست به عنوان مثال دستگاه های معمول موجود در بازار دارای خطای منفی و مثبت پنچ متر هستند اما بعضی از ردیاب های شخصی دارای خطایی حدود چند کیلومتر هستند که عملا بلا استفاده هستند. بالتبع هرچه دقت دستگاه پایین تر باشد قیمت ردیاب ارزانتر می باشد.

عامل دیگری که در قیمت جی پی اس خودرو تاثیر دارد ویژگی های جانبی آن است به عنوان مثال ردیاب ماشین که قابلیت اتصال رله اضافی دارد و امکان قطع سیستم سوخت رسانی از راه دور را دارا باشد، قابلیت شنود ردیاب، ردیاب آهنربایی و یا امکانات دیگری که مدل های مختلف جی پی اس موجود در بازار دارا هستند. آنچه که اهمیت دارد توجه به کیفیت است و بالتبع هرچه قیمت جی پی اس ماشین بالاتر باشد کیفیت آن نیز بیشتر است.

فروشگاه کالا بست بورس ردیاب و GPS است که تمام انواع ردیاب ماشین و جی پی اس شخصی را موجود نموده و مشاوره رایگان را در اختیار مشتریان خود می گذارد تا بهترین انتخاب را برای رفع نیازشان داشته باشند. برای خرید ردیاب خودرو یا جی پی اس بهترین انتخاب فروشگاه کالا بست است و علت آن علاوه بر تنوع محصولات و مشاوره فروش رایگان پشتیبانی و گارانتی انواع ردیاب می باشد که در اختیار خریداران از کالا بست قرار داده می شود.

دزدگیر اماکن کلاسیک جزو قدیمی ترین و با کیفیت ترین انواع سیستم اعلام سرقت ساختمان است که از آن برای مکان های مختلف از اصناف و مغازه های لوکس فروشی، طلا و جواهر فروشی و کارخانه ها گرفته تا منزل و باغ و ویلا استفاده می شود. کلاسیکیکی از قوی ترین دزدگیر هایموجود در بازار ایران است که سابقه خوبی در میان مصرف کنندگان دارد و از مشتریان پر و پاقرصی بهره می برد.

قیمت دزدگیر کلاسیک قیمت دزدگیر منزل کلاسیک نسبت به دستگاه های هم رده خود نسبتا بالاتر است و مهمترین دلیل آن کیفیت بالاتر این برند می باشد البته تلفن کننده آن نیز به عنوان یک وسیله جانبی باید خریداری شود و این عامل قیمت تمام شده برای مصرف کننده را افزایش می دهد.

خرید دزدگیر اماکن کلاسیک از نمایندگی دزدگیر کلاسیک توجه به کیفیت و قیمت متمایز، برند کلاسیک مشتری و متقاضیان خاص خودش را دارد؛ برای افرادی که به دنبال خرید دزدگیر مقرون به صرفه هستند این برند پیشنهاد نمی شود اما اگر کسی کیفیت و قدرت سیستم اعلام سرقت برایش مهم است خرید دزدگیر کلاسیک بهترین انتخاب می باشد.

نمایندگی کلاسیک کالا بست همواره تلاش نموده تا بهترین محصولات را در فروشگاه خود عرضه نماید و در این راستا نمایندگی دزدگیر کلاسیک را برعهده دارد تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه نماید.سفارش ردیاب خودرو در مجموعه کالا بست هم از طریق آنلاین و سایت امکان پذیر هست و هم از طریق برقراری تماس تلفنی با کارشناسان فروش می توانید ثبت سفارش جی پی اس ماشین را انجام دهید.



:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

درب اتوماتیک شیشه ای یکی از پرکاربرد ترین محصولات درب اتوماتیک محسوب می شود. اجزای مهم تشکیل دهنده ی درب شیشه ای اتوماتیک عبارتند از اپراتور، شیشه سکوریت با ضخامت و رنگ های متفاوت،کاور آلومینیوم یا استیل (نسبت به سلیقه ی کارفرما و نمای ساختمان) و کاور پشت دهنه که خود اپراتور نیز از اجزایی چون موتور، قفل برقی، باتری، استابلایزر یا منبع تغذیه و مرکز کنترل تشکیل شده است.. درب اتوماتیک شیشه ای درفا چیست؟ به انواع درهایی گفته می شوند که به صورت شیشه ای ساخته وطراحی شده اند این درب ها متشکل ازیک اپراتور جهت باز وبسته کردن لت ها می باشند ویک ست فریم وشیشه به اشکال و فرم های متنوع  که جهت جداسازی فضا ها برای کارفرمایان محترم طراحی شده است این مدل از درب هادارای انواع واشکال گوناگون می باشند وتقریبا محدودیت خاصی درابعاد واشکال ندارند. ضمن اینکه برای تمامی فضاهای موجو ددر اماکن محتلف مدل های کاربردی به جهت اجرا وجود دارد.

ما در دُرفا، درب اتوماتیک پارکینگ سازگار با محیط زیست و از نظر اقتصادی کارآمد است که باعث بهینه سازی صرفه جویی در عملیات، کاهش بار محیطی و افزایش حاشیه سود کسب و کار شما می شود. با سنسور بی‌درنگ بسیار کاربردی موجود در درب اتوماتیک پارکینگ، داده‌های بی‌درنگ در مورد وضعیت هر بخش پارکینگ اشغال شده و خالی از طریق برنامه تلفن همراه یا پارکومتر در کنار داده‌های به‌موقع درباره جزئیات پرداخت دریافت خواهید کرد که سهولت انجام کار را بهبود می‌بخشد. اداره کسب و کار اکثر. درب اتوماتیک پارکینگ از جدیدترین شبکه ارتباطی رادیویی برای بهینه سازی امنیت و ذخیره سازی داده ها استفاده می کند. افزایش بهره وری و سود در کسب و کار پارکینگ خود را با. معاملات و پیشنهادات خرید درب اتوماتیک شیشه ای درفا در سایت موجود است. اندازه کسب و کار شما یا انتظارات رشد شما هر چه باشد، تنوع گسترده ما را با هم مقایسه کنید.

درب اتوماتیک پارکینگ در انواع، اندازه‌ها و فناوری‌های مختلف عرضه می‌شود تا محصولاتی باکیفیت را با کمترین قیمت دریافت کنید. قفل درب اتوماتیک چیست؟ استفاده از قفل های اتوماتیک و الکترونیکی در اماکن مسکونی و تجاری مزایای بسیاری دارد. آنها این فرصت را به شما می دهند که بدون کلید در حالی که درهای شما قفل و ایمن هستند، بگردید. همچنین قفل ها را می توان از راه دور از طریق ابزارها و برنامه های هوشمند نظارت کرد. ما قصد داریم در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد قیمت درب اتوماتیک شیشه ای درفا و اینکه آیا آنها برای خانه شما ایمن هستند ارائه دهیم. با این حال، اگر دهانه اغلب به عنوان بازکن خودکار استفاده نمی شود، اپراتور الکترو هیدرولیک گزینه بهتری است زیرا عمدتاً به عنوان یک درب بازکن عمل می کند و نه به عنوان بازکن. با نزدیکتر هیدرولیک در داخل، برای این کاربرد دوم مناسب تر است.

امروزه درب برقی یکی از درب‌هایی است که پرکاربرد هستند و در مکان‌هایی پر‌تردد مورد استفاده‌ قرار می‌گیرند. درب اتوماتیک شیشه ای دُرفا یک زیبایی خاصی به ورودی یک مکان می‌دهد و از آن‌ها بیشتر در بانک‌ها،بیمارستان‌ها،مراکز تفریحی و دولتی،هتل‌ها و…. استفاده می‌شوند. در این مقاله سعی بر آن داریم تا شمارا بیشتر با این‌گونه درها آشنا کنیم و مزایای درب اتوماتیک شیشه‌ای را مورد بررسی قرار بدهیم. تا انتهای این مقاله با سایت دُرفا همراه باشید. درب اتوماتیک شیشه‌ ای یکی از محصولات مهم و پرکاربرد که در مجتمع‌های مسکونی اداره‌ها و مجتمع‌های تجاری از‌ آن استفاده می‌کنند، درب اتوماتیک شیشه‌ ای است. این مدل درها امروزه طرفداران بیشتری در بین درهای معمولی پیدا کرده است. درهای شیشه‌ای اتوماتیکی از جنس شیشه هستند و بصورت اتوماتیک بازوبسته می‌شود.



:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

فرکانس سنسور های بی سیم سنسور ها باید از نظر فرکانس با دستگاه مرکزی همخوانی داشته باشند،برخی از دزدگیر های از جمله دزدگیر فایروالF9 و دزدگیر فایروالF10 توانایی عملکرد با فرکانس های۴۳۳ و  ۳۱۵ مگاهرتز را به صورت همزمان دارند که این خود میتواندیک مزیت خوب در یک دستگاه دزدگیر باشد چرا که در صورتی که ریموت دزدگیر محل کار با منزل هم فرکانس نبودند میتوانید از یک ریموت برای هر دو استفاده کنیدو دیگیر نیازی به همراه داشتن دو ریموت نخواهد بود.

دزدگیر  اماکن بیسیم  به دزدگیری گفته میشود که توانایی برقراری ارتباط بین سنسور ها و دستگاه مرکزی به صورت بیسیم فراهم شده است،این ارتباط بیسیم در بستر فرکانس های مختلفی انجام میشود،اکثر دستگاه های موجود در بازار با فرکانس ۳۱۵یا۴۳۳ و یا۸۶۶ کار میکنند. در دزدگیر های بیسیم همواره باید به باطری داخلی سنسور ها توجه داشته باشید که اتمام این باطری میتواند عملکرد سیستم را مختل کرده و امنیت محل مورد حفاظت کاهش یابد،البته سنسور های جدید از جمله سنسور چشم بیسیمh9 و شوک سنسور بیسیم فایروال قابلیت جدیدی را دارند که میتواند اتمام باطری را از طریق پیامک به شماره های تعریف شده در دزدگیر های فایروال اعلام نماید، نکته : این قابلیت تنها در صورت استفاده از سنسور ها در دزدگیر های برند فایروال عمل خواهد کرد.

سنسور های مختلفی برای ارتباط به دزدگیر بیسیم وجود دارند که به شرح زیر ذکر میکنیم چشمی بی سیم دزدگیر اماکن: چشم بیسیم چشم بیسیم دزدگیر اماکن به سنسوری اطلاق میشود که حرکت را در یک محیط سنس کرده و به دستگاه مرکزی اعلام میکند چشم های بیسیم نیز با فرکانس های۳۱۵ و ۴۳۳ تولید میشوند،مصرف داخلی چشمییکی از مهمترین ویژگییک چشمی دزدگیر می باشد ،چرا که به دلیلی استفاده از باطری داخلی در صورت کم مصرف بودن عمر باطری بسیار افزایش خواهد یافت،از این رو انتخاب برند مناسب میتوانددر هزینه های سالانه نگهداری بسیار کمک کننده باشد. چشمی های بیسیم فایروال در دو مدل H9 و H7 تولید و عرضه میشوند که مدل H9در صورت نصب بر روی دستگاه های سیمکارتی قابلیت اعلام اتمام باطری از طریقSMS را دارد. نکته :این قابلیت فقط در صورت اتصال به دستگاه مرکزیبیسیم فایروال فعال خواهد بود.

برای مشاهده ی قیمت دزدگیر سیم کارتی کالابست،  بی سیم و سایر دزدگیرها می توانید به سایت کالابست مراجعه نمایید.

بهترین دزدگیر منزل کالابست  چیست؟ دزدگیر بیسیم به دزدگیری گفته میشود که توانایی برقراری ارتباط بین سنسور ها و دستگاه مرکزی به صورت بیسیم فراهم شده است،این ارتباط بیسیم در بستر فرکانس های مختلفی انجام میشود،اکثر دستگاه های موجود در بازار با فرکانس ۳۱۵ یا ۴۳۳ و یا ۸۶۶ کار میکنند.

در دزدگیر های بیسیم همواره باید به باطری داخلی سنسور ها توجه داشته باشید که اتمام این باطری میتواند عملکرد سیستم را مختل کرده و امنیت محل مورد حفاظت کاهش یابد،البته سنسور های جدید از جمله سنسور چشم بیسیمh9 و شوک سنسور بیسیم فایروال قابلیت جدیدی را دارند که میتواند اتمام باطری را از طریق پیامک به شماره های تعریف شده در دزدگیر های فایروال اعلام نماید، نکته : این قابلیت تنها در صورت استفاده از سنسور ها در دزدگیر های برند فایروال عمل خواهد کرد فرکانس سنسور های بی سیم سنسور ها باید از نظر فرکانس با دستگاه مرکزی همخوانی داشته باشند،برخی از دزدگیر های از جمله دزدگیر فایروالF9 و دزدگیر فایروالF10 توانایی عملکرد با فرکانس های ۴۳۳ و  ۳۱۵ مگاهرتز را به صورت همزمان دارند که این خود میتواندیک مزیت خوب در یک دستگاه دزدگیر باشد چرا که در صورتی که ریموت دزدگیرمحل کار با منزل هم فرکانس نبودند میتوانید از یک ریموت برای هر دو استفاده کنیدو دیگیر نیازی به همراه داشتن دو ریموت نخواهد بود.

چه سنسور هایی به دزدگیر بی سیم وصل میشوند؟

چشمی بی سیم دزدگیر اماکن:چشم بیسیم دزدگیر اماکن به سنسوری اطلاق میشود که حرکت را در یک محیط سنس کرده و به دستگاه مرکزی اعلام میکند چشم های بیسیم نیز با فرکانس های ۳۱۵ و ۴۳۳ تولید میشوند،مصرف داخلی چشمییکی از مهمترین ویژگییک چشمی دزدگیر می باشد ،چرا که به دلیلی استفاده از باطری داخلی در صورت کم مصرف بودن عمر باطری بسیار افزایش خواهد یافت،از این رو انتخاب برند مناسب میتواند در هزینه های سالانه نگهداری بسیار کمک کننده باشد. چشمی های بیسیم فایروال در دو مدل H9 و H7 تولید و عرضه میشوند که مدل  H9در صورت نصب بر روی دزدگیر اماکن سیمکارتی کالابست قابلیت اعلام اتمام باطری از طریقSMS را دارد. نکته :این قابلیت فقط در صورت اتصال به دستگاه مرکزی بیسیم فایروال فعال خواهد بود .



:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

برای بکارگیری برنامه تحت وب باید به شبکه اینترنت متصل باشید برنامه‌های تحت وب به صورت خودکار از اطلاعات، پشتیبان گیری انجام می‌دهند حفظ امنیت اطلاعات کاربران بر عهده شرکت فروشنده برنامه حسابداری آنلاین است در نسخه‌های تحت وب امکان لینک کردن با نرم‌افزارهای دیگر از طریق API وجود خواهد داشت نسخه‌های تحت وب با توجه به امکانات ارائه شده، انتخاب مقرون به صرفه‌تری محسوب می‌شوند در نسخه‌های نوع ویندوز لازم نیست هزینه‌ای بابت پشتیبانی پرداخت کنید برنامه حسابداری تحت وب به صورت اتوماتیک به‌روزرسانی می‌شود چه شرکت‌هایی باید از برنامه تحت وب استفاده کنند؟ اگر یکی از شرایط زیر درباره شرکت و کسب و کار شما صدق می‌کند، بهتر است از برنامه حسابداری تحت وب استفاده کنید و دیگر نسخه‌های تحت ویندوز را فراموش کنید. اگر کسب و کار شما دارای چندین دفتر کاری یا شعبه پراکنده در نقاط مختلف شهر، کشور یا حتی جهان می‌باشد در صورتی که بخش تولیدی در شهرک‌های صنعتی و واحد بازرگانی در داخل شهر قرار گرفته باشند اگر کسب و کاری در سطح بین‌المللی دارید و بخشی از امور مالی خودتان را در کشورهای دیگر انجام مدیریت می‌کنید اگر بازاریابان شما به صورت حضوری در محل حضور پیدا می‌کنند و باید برای مشتریان، فاکتور صادر کنند اگر مدیران کسب و کارتان کمتر در محل شرکت حضور دارند و باید از راه دور نظارت داشته باشند حسابدار یا مدیر مالی کسب و کارتان به صورت دورکاری به وظایف خودش عمل می‌کند c users r desktop 1 30 1 2 - برنامه حسابداری تحت وب بهترین برنامه حسابداری آنلاین در ایران همانطور که مشاهده کردید، در این مطلب با برنامه حسابداری تحت وب و قابلیت‌های آن آشنا شدیم و اشاره کردیم که چه شرکت‌هایی باید از آن استفاده کنند. اما در کل بهتر است نرم‌افزارهای ویندوز خود را با نسخ‌های تحت وب جایگزین کنید و از امکانات پرشمار آن بهره‌مند شوید. نرم‌افزار حسابداری روزنه اولین نرم‌افزار جامع حسابداری تحت وب در ایران است که با به کارگیری تجربه مدیران مالی با تجربه و صاحب‌نظران حوزه مالی، توانسته نیازهای مشتریان خود را برطرف کند.

نرم افزار بهای تمام شده تحت وب حال که با نرم‌افزارهای تحت وب آشنا شدید، نوبت به معرفی نرم افزار بسیار کاربردی بهای تمام‌شده تحت‌وب می‌رسد که کامل‌ترین نسخه فارسی آن توسط شرکت روزنه شرق در دسترس ایرانیان قرار داد. روش کسب و کارها همیشه در حال تغییر می‌باشد، امروزه میلیون‌ها نفر به جای باز کردن در مغازه خود، باید سری به شبکه‌های مجازی و لیست خریداران تازه بیندازند تا میزان فروش محصول خود را ببینند. اینترنت نه تنها اَشکال کسب و کارها را بلکه به‌کارگیری نرم افزارها را هم دچار انقلاب کرده است. با نرم افزار حسابداری بهای تمام شده دغدغه اصلی بسیاری از سازمان‌ها که محاسبه این عدد با نرم افزارهای حسابداری رایج امکان‌پذیر نبود به کلی برطرف شد. گزارشاتی که از طریق نرم افزار بهای تمام‌شده تحت وب ایجاد می‌شوند کاملاً با گزارشاتی که از سایر نرم افزارهای حسابداری مانند نرم افزار فروش، نرم افزار حقوق و دستمزد ایجاد می‌‍شوند مطابقت دارد و هیچ گونه مغایرتی در آنها دیده نمی‌شود. word image 15 - نرم افزار بهای تمام شده تحت وب مهم‌ترین امکانات نرم افزار بهای تمام شده تحت وب چیست؟ مهم‌ترین امکانات نرم افزار بهای تمام‌شده ابری که بهترین و جامع‌ترین آن توسط شرکت ایده پردازان روزنه شرق تولید شده است به قرار ذیل می‌باشد: تهیه گزارش از مصرف مواد استاندارد و واقعی تهیه گزارش از ضایعات با تعداد بر حسب ریال تهیه گزارش از تولیدات با تعداد بر حسب ریال تهیه گزارش از قیمت تمام شده محصول از نظر مواد، حقوق و دستمزد و غیره تهیه گزارش از انحراف مصرف مواد در مرکز تولیدی قابلیت جمع‌آوری، تخصیص و انباشت هزینه‌ها طبق دو روش: یک) هزینه‌یابی سفارش کار دو) هزینه‌یابی مرحله‌ای قابلیت هزینه‌یابی طبق اطلاعات موثق قابلیت ارزیابی قیمت تمام شده کالای خریداری شده قابلیت ارزیابی قیمت تمام شده کالای فروخته شده قابلیت ارزیابی قیمت تمام شده محصول با انواع فرمول‌ها قابلیت ارزیابی قیمت تمام شده یک محصول نیمه ساخته شده قابلیت ارزیابی حاشیه فروش و غیره امکان ارتباط نرم افزار بهای تمام شده تحت وب با نرم افزار حقوق و دستمزد هزینه حقوق و دستمزد نیروی انسانی یکی دیگر از مواردی هست که در بهای تمام شده کالا نقش پررنگی را ایفا می‌کند. دریافت اطلاعات جامع از عملکرد کارکنان جهت تولید کالا، در سیاست‌گذاری‌های مدیران بسیار حائز اهمیت است. نرم افزار تولید تحت وب شرکت روزنه شرق می‌تواند به وسیل ارتباط گرفتن با نرم افزار حقوق و دستمزد در ایجاد اطلاعات یکپارچه، مدیریت بی‌نظیری را برای مدیران رقم بزند. با نرم افزار بهای تمام شده تحت وب روزنه همیشه چند قدم جلوتر از رقبای خود باشید همانطور که در این مطلب بارها به آن اشاره کردیم اطلاع داشتن از بهای تمام شده واقعی محصول جهت تنظیم سهم بازار و کنترل هزینه‌های تولید، امری واجب و ضروری می‌باشد. نرم افزار bpms روزنه نیاز مدیران را به خوبی مدیریت کرده و برای تمامی محصولات ساخته شده، نیمه ساخته و حتی مراحل تولید به تفکیک هر گزارش تولید و مجموعه تولیدات ماهانه، محاسبات بهای تمام شده را انجام می‌دهد.



:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

راهنمای خرید دوربین مدار بسته به شما کمک می کند تا انواع دوربین را بشناسید و متناسب با نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشید. برای نصب دوربین مدار بسته کالابست بهتر است با دسته بندی آن در بازار آشنا شوید، دوربین های حفاظتی و امنیتی به ۶ دسته کلی تقسیم می شوند: دوربین بالت دوربین بالت یا بولتدوربین بالت یا بولت با توجه به شکل ظاهری و اینکه قابلیت استتار کمی دارند از این دوربین ها بیشتر در فضای باز استفاده می شود. دوربین دام دوربین دام دوربین دام از آنجا که این دوربین ها نسبت به بولت حجم کوچکتری دارند از آنها برای محیط های داخلی استفاده می شود. دوربین اسپید دام دوربین اسپید دام دوربین اسپید دام مزیت این دوربین ها قابلیت چرخش آنهاست. دوربین چرخشی بسته به نوع آن قابلیت چرخش در راستای عمودی و افقی را دارد. دوربین لامپی دوربین لامپی دوربین لامپی این دوربین ها شبیه به لامپ های حبابی هستند و به راحتی قابل نصب به روی سرپیچ های معمولی لامپ هستند. دوربین لامپی چرخشی و دوربین لامپی فیش آی دو نوع رایج از این دوربین ها هستند. دوربین رومیزی دوربین رومیزی دوربین رومیزی این نوع دوربین ها انواع مختلفی دارند که معروفترین آنها دوربین اتاق کودک یا بی بی کم است. دوربین مخفی دوربین مخفی دوربین مخفی دوربین های سایز کوچک هستند که قابلیت ضبط و انتقال تصویر را دارند. نکته بسیار مهم در رابطه با دوربین های سایز کوچک اینست که با باتری کار می کنند و در صورت اتصال دائم دوربین به برق از عمر آن کم میشود. طرز کار دوربین مداربسته همه انواع دوربین مدار بسته در وهله اول برداشت تصویر محیط را انجام می دهند که با توجه به کیفیت دوربین اعم از سنسور و پردازنده تصویر، لنز و رزولوشن با هم تفاوت دارند. پس از برداشت تصویر دو عامل دیگر در دوربین ها مهم است: ۱- ضبط تصویر ۲- انتقال تصویر ضبط تصویر دوربین مداربسته دستگاه ضبط تصویر دوربین های HD همان DVR (DIGITAL VIDEO RECORDER) و دوربین های IP همان NVR (NETWORK VIDEO RECORDER) است. این دستگاه قابلیت اتصال هارد دیسک را دارد که می تواند تصاویر دوربین را در خود ذخیره نماید. 



:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

چه عسلی ارگانیک است ؟ + هیچ ماده شیمیایی برای تقویت زنبورها استفاده نشده باشد . + موم زنبور از مواد شیمیایی و مصنوعی آغشته نگردیده باشد . + شهدی که زنبورها جمع کرده اند نباید از باغ هایی باشد که سم پاشی شده اند. + عسل ارگانیک مشابه عسل طبیعی است و صددرصد از شهد گل های موجود در طبیعت جمع آوری شده باشند . + در عسل ارگانیک از هیچگونه مواد افزودنی همچون گلوکز ، شیره جغندر و نشاسته استفاده نشده است . خرید عسل طبیعی بهتر است یا ارگانیک؟ عسل طبیعی با عسل ارگانیک هیچ تفاوت چشمگیری ندارند و از لحاظ کیفیت و خاصیت با هم برابر هستند . شهد هر دو عسل توسط زنبور عسل ها از گل ها و شیره ی درختان طبیعت گرفته شده است و هیچ مواد افزودنی و ناخالصی در آن به کار نرفته است . اما افرادی که آلرژی دارند بهتر است از عسل های طبیعی استفاده کنند . عسل مصنوعی چیست ؟ به عسل مصنوعی ، عسل دست ساز نیز گفته می شود . عسل مصنوعی با مواد مصنوعی ترکیب شده است و ناخالصی های زیادی دارند . موادی که به عسل افزوده می شود شامل دکستروز، گلوگز ، شیره جغندر ، شربت شکر و سایر ناخالصی هایی دیگر است . در بعضی از موارد عسل مصنوعی را به طبیعی نیز اضافه می کنند و این کار را فقط برای بالا بردن حجم عسل انجام می دهند . تحقیقات اخیر نشان می دهد که اکثر عسل های موجود در فروشگاه های زنجیره ای به فروش می رسند دارای ناخالصی هستند . تحقیقات اخیر و آزمایشاتی که انجام شده است این موضوع را ثابت کرده است . بنابراین بهتر است ، در خرید از فروشگاه ها دقت کنید و عسل طبیعی را از زنبور داران یا از سایت های معتبر فروش عسل های ارگانیک و طبیعی مثل کندوک خریداری نمایید که ضمانت نامه ی کتبی دارد . فواید عسل ارگانیک چیست ؟ عسل ارگانیک از فواید زیادی همچون غنی از ویتامین C ،  B6 و مواد معدنی مثل کلسیم آهن و مس برخوردار می باشد . عسل ارگانیک و خام هر دو غنی از آنتی اکسیدان و دارای خواص ضد باکتری هستند . همچنین عسل از خواص قلیایی برخوردار است و سبب جلوگیری از از سوء هاضمه و رفع مشکلات افزایش اسید معده می شود . اهمیت صدور گواهینامه برای عسل ارگانیک زنیور دارانی که در حوزه تامین و تولید عسل ارگانیک در حال فعالیت هستند ضروری است که برای محصولات خود گواهینامه ارگانیک بگیرند . شرایط لازم برای عسل تولید شده که بتواند گواهینامه ارگانیک بودن بگیرد به شر زیر است : پرورش زنبور عسل بدون اینکه از دستگاه ژنتیکی استفاده شود . جمع آوری شهد از گل هایی که بدون استفاده از آفت کش یا کودهای شیمیایی رشد کرده‌ باشند . مراحل استخراج عسل تنظیم درجه حرارت باید کیفیت بسته بندی عسل ارگانیک مطابق با استانداردها باشد . استفاده از شیوه های حمل و نقل مناسب برای بسته بندی های عسل در این مطلب شما را با تفاوت عسل ارگانیک با عسل طبیعی آشنا کردیم . لینک این مطلب را برای کسانی که می خواهند بدانند که عسل طبیعی با عسل ارگانیک چه تفاوتی دارد ؟ ارسال کنید تا آنها هم متوجه این موضوع مهم شوند .



:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

قوانین و مقررات سال ۲۰۲۲ دومینیکا در رابطه با شرایط اخذ شهروندی و پاسپورت دومینیکا، در ۱۸ آگوست سال ۲۰۲۲ مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت، در میزان قیمت پاسپورت دومینیکا تغییراتی حاصل گردید. شایان ذکر است که این اصلاحات از ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۲ لازم الاجرا شده است. ضمناً متقاضیانی که درخواست آنها مربوط به تاریخ قبل از ۱۵ سپتامبر می باشد، همچنان درخواست شان مطابق با مقررات گذشته پابرجا خواهد بود. در ادامه به این تغییرات به صورت کامل اشاره خواهیم کرد. شرایط جدید دریافت شهروندی دومینیکا برای اعضای خانواده در این بخش قصد داریم در رابطه با اصلاحات صورت گرفته مربوط به شرایط اعضای خانواده متقاضی جهت دریافت پاسپورت دومینیکا صحبت کنیم. افراد واجد شرایط دریافت پاسپورت دومینیکا (الف) همسر متقاضی اصلی. (ب) فرزند زیر هجده سال متقاضی اصلی یا همسر متقاضی اصلی (ج) فرزند متقاضی اصلی یا همسر متقاضی اصلی بین هجده تا سی سال که در یک موسسه آموزش عالی معتبر مشغول به تحصیل است و توسط متقاضی اصلی یا همسر متقاضی اصلی به میزان قابل توجهی حمایت می شود. (د) دختر مجرد متقاضی اصلی یا همسر متقاضی اصلی که زیر بیست و پنج سال سن دارد و با متقاضی اصلی یا همسر متقاضی اصلی زندگی می کند و تحت حمایت کامل وی قرار می گیرد. (ث) فرزند متقاضی اصلی یا همسر متقاضی اصلی که هجده سال سن یا بیشتر داشته باشد و از نظر جسمی یا ذهنی نیز دچار مشکل باشد و به میزان قابل توجهی از سوی متقاضی اصلی یا همسر متقاضی اصلی حمایت شود. (ت) والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ متقاضی اصلی یا همسر متقاضی اصلی بالای شصت و پنج سال سن که توسط متقاضی اصلی یا همسر متقاضی اصلی حمایت می شوند. *نکته مهم: در قانون جدید اخذ شهروندی دومینیکا خواهر و برادر با هر سنی و چه مجرد چه متاهل نمی توانند در قالب یک پرونده با خانواده (پدر و مادر و فرزند ) اقدام  کنند هزینه های دولتی (الف) 25,000 دلار آمریکا (بیست و پنج هزار دلار آمریکا) برای متقاضی اصلی (ب) 35,000 دلار آمریکا (سی و پنج هزار دلار آمریکا) برای متقاضی اصلی و تا 3 نفر از اعضای خانواده. (ج) 5,000 دلار آمریکا (پنج هزار دلار آمریکا) برای هر یک از اعضای خانواده اضافی واجد شرایط. کارمزد سرمایه گذاری صندوق توسعه ملی دومینیکا میزان کارمزد سرمایه گذاری صندوق توسعه ملی دومینیکا نیز به شرح زیر است: (الف) 100,000 دلار آمریکا (صد هزار دلار آمریکا) برای متقاضی اصلی. (ب) 150,000 دلار آمریکا (صد و پنجاه هزار دلار آمریکا) برای متقاضی اصلی و همسر. (ج) 175,000 دلار آمریکا ( یکصد و هفتاد و پنج هزار دلار آمریکا) برای متقاضی اصلی و حداکثر سه نفر از افراد تحت تکفل. (د) 25,000 دلار آمریکا (بیست و پنج هزار دلار آمریکا) برای هر یک از اعضای اضافه شده زیر هجده سال. (ث) 50,000 دلار آمریکا (پنجاه هزار دلار آمریکا) برای هر یک از وابستگان اضافه شده هجده ساله یا بالاتر. جمع بندی در این مقاله در رابطه با آپدیت شرایط اخذ پاسپورت دومینیکا صحبت کردیم. همانگونه که می دانید پاسپورت دومینیکا دارای مزایای زیادی بوده و از جمله این مزایا می توان به امکان سفر به بیش از ۱۴۰ کشور دنیا بدون داشتن ویزا اشاره نمود. همچنین برای اخذ پاسپورت دومینیکا نیاز به شرط حضور در این کشور نبوده و همچنان نیز به عنوان بهترین برنامه مهاجرتی محسوب می شود و همواره دارای رتبه اول در این زمینه بوده است. شرکت های لیپ از آمادگی لازم جهت راهنمایی شما عزیزان در روند دریافت پاسپورت دومینیکا به صورت صفر تا صد برخوردار است.



:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 آذر 1401 | نظرات ()